Färdiiiiiiig.

Lakanen är sydda och ligger just nu i tvättmaskinen tillsammans med lite ljusa Bönankläder.
Jag är verkligen pysslig av mig idag.
Vad mer ska jag hitta på då?

Funderar på att ta bort nagellacket, fila ner naglarna en bit och sen bara måla dem i någon neutral färg?
Lika bra att vänja mig då jag inte tänker ha blodröda naglar på bb.
Fila ner dem måste jag göra för de är så sjukt långa nu och jag vill verkligen inte ha av någon så.
Fila, fila, fila!
Får inte glömma att köpa en glasnagelfil när jag ska fixa naglarna hos Linn nästa gång.
Påminnelse! (Kommer iof glömma bort det men...)

Ne vet ni, jag ska nog ta ett snabbt bad innan min man kommer hem.
Har lite ont i de nedre regionerna och det är lättare att ligga i ett varmt bad då.
Ligga ner kan jag ju ändå inte göra pga kvävningsrisken haha.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0