Filtarna som vi sytt!

Har inte tänkt på att fota dem och lägga upp dem så, tack för påminnelsen Anna! :)



Ja alltså den som har rosa tyg skulle egentligen ha rosa fleece men...
Jag får väl skylla på graviditeten och dess tankar. Den rosa fleecen låg framför mig på bordet men icke, jag körde på och det blev grönt haha.
Fint ändå!


Legat i soffan en stund och vilat fötterna.
De var enorma, hettade och var bara otroligt ömma. Hemskt måste jag säga.
Middag har jag också ätit och några godisbitar har jag hunnit få ner också.
Jag och Sarah har ju hittat "Godispalats1" där de har över 500godis sorter. Visst det kostade 6,90 men det var fräscht och ja, vi hade massa att välja mellan.


Och mer då.
Jo det där akvariumet vi lagade och fixade med förut har börjat läcka?!?
Vi bestämde förut att vi skulle sälja det om det hände en gång till och egentligen vill vi väl det men att vi gör det, de är en annan 5a.
Jag blir skit sur på akvariumet!!
Iof skulle det vara skönt om det såldes.
- Mindre elräkning.
- Mindre risk för att lägenheten badar i vatten.
- Mindre risk för ... allt typ.
Blä, blä och åter blä!

Nu - kaffe och tv.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte fina filtar verkligen =)

2010-04-29 @ 21:27:25
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Anna

Men gud vad fina dom blev gumman! Vad duktig du är!!!

Nu blev jag sugen på att sy också!!! Gud vad roligt! Det kanske är DET jag ska göra när jag ska vara hemma och vara mammaledig. Så fort Skorpis sover så ska symaskinen fram :)

Jag har letat efter mönster på hjälmmössor och haklappar länge på nätet men hittar inga :/

Men det skulle vara roligt att sy lite enklare grejer...och kanske våga sig på lite barnkläder också? :) Jag är ingen mästare med symaskinen direkt...

Jag sydde ett eget Babynest när jag var i vecka 8 tror jag...det var riktigt enkelt och det är något som jag tror att vi kommer att ha stor användning för :)

2010-04-30 @ 13:39:20
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0