God morgon :)

Vem har ring hem hit från typ 7 i morse?
Jag försöker sova utan proppar och om det inte har varit J´s snarkningar som stört mig så har någon ringt.
TVÅ gånger.
Nej, jag lägger av telefonen.
Började ju med det häromdagen men inatt glömde jag det.
Man ska icke glömma.

Aja.
Idag är vädret sämst så jag är glad att jag ska hitta på något.
Har ganska ont i munnen för min visdomstand försöker möblera om där, gör fan as ont.
Inte haft problem med en sån tand tidigare.
Peppar, peppar.
Jag gråter ju typ hos tandläkaren för jag hatar det, usch.

Ne nu blir det frukost :)
Ha en bra dag.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ni har katt eller hur?

Herman har tre katter och jag är fan livrädd att dom ska sätta sig på Elliotts ansikte så att han kvävs (läste någon hemsk artikel om det). Hur kommer ni göra? Jag kanske är överdrivet nojig bara...

2010-04-21 @ 10:37:49
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0