Hej du soliga söndag.

Igårkväll så mös vi i soffan med B&J och tittade på "Robotar".
Tror den hette så iaf. Barnfilmen.
Jag gillade den skarpt iaf!

La mig efter det och somnade som en stock, super trött.
Många toalettbesök inatt men det hindrade mig inte från att somna om lika djupt igen.
Även fast jag sovit otroligt gott så har jag sovit konstigt.
Ont i nacken, armarna, benen och ja, allt man har ont i när man sovit konstigt.
Vaknade iaf av en lten mys katt som låg brevid mig och sov.

Ätit frukost och försöker tänka ut vad jag har lust att göra idag.
Resten av Bönans kläder ska strykas iaf och blommorna ska få vatten.
De ute och de inne.

Hoppas att J vaknar "tidigt" idag för jag vill ta en promenad i solen.
Han satt ju uppe vääääääldans länge igår, allt för att telefonen ringde och väckte han och det gjorde att han inte var trött längre.


Ne, om man skulle ta och titta lite tv?
Vi hörs sen.
<3

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Duktigt :) Vi har också någon barnmatsmixer som jag fått av min moster. Perfekt ju!



Jag är trött och Elliott är pigg. Dumma unge :P Snart tänkte vi gå ut i solen! Vad ska ni göra idag?



Kram

2010-04-18 @ 10:52:50
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0