Irriterande män.

Varför blir det alltid så jävla dålig stämning innan vi ska iväg någonstans?
J får aldrig tummen ur ärslet och jag är mer än gärna i GOD tid.
Det skapar irritation och jag har många gånger stått färdigklädd medans han inte hittar de rena kläderna som är invikta i garderoben.

Någon som känner igen sig?
Jag blir tokig, skönt att det släpper när man kommit utanför dörren.

Men seriöst.
Vem rollar sin nysminkade flickvän på kinden?
Här försöker man vara fin men nej, jag ska nog
kleta bajs i ansiktet nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är den som man får vänta på om vi ska iväg någonstans :P

Men oftast så är de juh impulsutflykter och då är man inte fixad juh!

Än har han inte blivit irriterad på mig... Men de kommer väl :P



Fast, har vi en tid bestämd så är jag klar i tid...

De är inte alls skoj att komma sent lr på pricken!



KRAM!

2010-04-04 @ 21:04:54
Postat av: Finni

Haha jag är likadan, och min kille är den segaste människan på jorden! Det hjälper ju inte att man fått en liten bebis och VERKLIGEN måste vara klar i god tid om man ska hinna :P

2010-04-05 @ 21:02:22
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0