Oh hello mina vänner.

Saknat mig?
Jag har inte gjort någonting speciellt.
Tiden har rusat iväg ändå?

Jo, jag har iof pratat med min enda och bästa moster, ätit middag och börjat tänka på vad jag ska ha på mig i morgon.
Det sista går dock inte.
Jag har INGENTING som täcker hotellet.
Eller jo, någonting har jag väl men det är typ linnen/ slappa klänningar men, hur kul är det?
Får väl bli jeans, linne och den gröna mammatröjan.

J är och handlar mjölk nu iaf.
Jag måste ha mjölk varje dag annars blir jag knäpp.
Det går lätt 1,5liter om dagen här hemma, jag är verkligen en kalv.
Inte för att jag har sug efter mjölk men det är ju bara för himla smaskens.


Okeeeej, jag har inte så mycket mer att skriva just nu, dagen har ju som sagt inte innehållit så himla mycket.
Hoppas J köper med sig något gott hem btw, gärna båtar.

Mjaja, nu ska jag ta min mage och placera oss i soffan.
Bönisen där inne är lite trött tror jag och den förbereder sig nog inför i morgon.
Gissa Bönans ungefära vikt?
Jag gillar på 2156g.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Jag var också helt tokig i mjölk under graviditeten!

2010-04-15 @ 08:48:44
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0