Onsdag 7/4 - 2010

Tjena mittbena.
Sovit 9,45h inatt med en kisspaus.
Min rygg har tagit stryk av gårdagen men vadå, jag står ut.

Drömde att J ville att om vi fick en flicka så skulle hon heta: Anders Amalia.
"Efter hans norska släkt" - han har ingen norsk släkt så jag vet inte vad jag fick det ifrån.

Idag ska jag och Sarah åka till djursjukhuset med Selma för hon ska få sin 2a vaccinationsspruta.
Lilla kissen.
Hoppas hon inte skriker för då kommer mitt hjärta börja gråta.
Tar med mig hennes favoritgodis tror jag! :)

Bönan var vaken 03:00 inatt den lilla nattugglan.
Sen vaknade den 09:00 igen.
Rätt bra rutiner om jag får tycka till.
Oh jo, nästa vecka ska vi på tillväxt ul. Ska verkligen bli spännande!

Nästa vecka är fylld med både mvc besök och spec.mvc besök, fixa naglarna och lite annat.
Denna vecka har varit helt lugn jämfört med nästa.


Nu ska jag ringa Sarah för att se om hon är redo för en liten utflykt.
Vi hörs senare, jag lovar! :)

Kommentarer
Postat av: Finni

Japp, den lilla trotsungen hörde väl mitt skryt och tänkte jävlas lite. Dumma :P



Åh, jag vet. Jag står inte ens i någon bostadskö. Och egentligen vill jag verkligen inte hyra. Känns som om man kastar pengar i sjön! Jag får pengar av mormor när jag fyller 25, men i 6 år till vill jag ju fan inte bo hemma.. Ah depp!



Vad ska ni göra idag förutom att ge kissekatten en spruta?



Kramiz

2010-04-07 @ 10:47:28
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0