Oups, jag somnade.

Hur skönt som hellst dock och jag sov väl bara 45min men, känner mig lite piggare!
Om en timme bär det av till blackeberg och den goda middagen.
Problemet är väl vad jag ska ha på mig?
Det är alltid ett problem.
Det är ett ganska stort problem.
Jag kan inte gå naken.

Vill ha en rosavit skjorta men, jag har ju börjat svettas så jädrans mycket att den kommer bli dyngsur efter bara 5min. Jag vet, fräschfaktorn är på noll men, jag är gravid, inte i klimakteriet!

Nej, måste sätta fart för jag har bara 50min på mig innan jag måste gå.
Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig dag och en riktigt trevlig kväll.
Jag fotar nog hur jag ser ut sen, kan vara kul att vara fin för en gångs skull :)

Tjing.

Kommentarer
Postat av: tilda

inge kul med svallningar :/ men snart slipper du nu det :) det är väl inte långt kvar nu? allt bra annars? kraam

2010-04-30 @ 20:40:59
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0