Fika, promenad och middag!

J och T kom vid 12 och vi fikade massa gott och hade verkligen super trevligt!
Fick kakor som Therese hade bakat också, Drömmar och några andra som jag glömt namnet på.
As gott!
vi satt här hemma och hade faktiskt väldigt roligt och sen gick de med oss på promenix till Emilia.
Tände två ljus och borstade bort snön från gravstenen.
<3


Gick med dem till tbanan och tog tbanan tillbaka mot vby när de satte sig på tbanan mot andra hållet.
Köpte rosor och lite middag samt två leksaker till Selmisen.
En pinne med en lång gul boa på typ och pingisbollar som i övrigt är hennes största favorit! :)

Kom hem, tittade lite på tv och åt sen middag.
Hjärtpasta med sås och bacon - jätte gott!

Är nu super trött och har ont i ryggen.
Höftsmärtan har smugit sig upp längs ryggen och jag har börjat få ont i axlarna och nacken?
Kan bero på att jag sover konstigt och har ont även när jag sover.
Suck och stön.
Men som sagt: Jag är inte bitter!

Försöka hålla mig vaken till 20:00 iaf, så himla trött.
Måste ringa BM och få en läkartid imorgon och så ska jag ringa och fixa ny tid hos sjukgymnasten.
Vi hörs i morgon.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för en trevlig fika/pratstund/promenix!

Roligt att få träffa hela din familj :)



...de andra heter kolakakor och jag misstänker att det är slut i kakburkarna vid de här laget? :P Hehe...



Kram!

2010-02-16 @ 08:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0