Inne i v24 + magbild.

Tiden går rätt fort, inte ens 15v kvar nu om jag får bestämma.
Höfterna gör dock rätt ont och låren sover för det mesta.
Vissa får ju karpaltunnelsyndrom dvs domningar i händerna men icke jag. Jag får domningar i lår och fötter.
Annars har denna natt varit rätt lugn, kissat en gång och inte stört mig på något annat heller.
Tio timmar med en uppgång är bra!




Annars då.
Vi ska ha kalas för mig och J idag med gäster och mammas hemmagjorda semlor.
Ska bli himla smaskens för jag har inte ätit en enda detta år.
Brukar iof inte äta semlor annars heller, glömmer typ bort det :S

Nu ska jag smörja in kaggen, diska och fixa undan de sista.
Lägenheten är tiptop i övrigt, Lovely!


Lägg märke till den lilla bristningen till höger om mitt födelsemärke.
Schteeek eller vad?

Ha en bra dag så hörs vi sen.
Tjing.


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

ser inte bristningen :P men det va jättefina bilder iaf :) finfina magen.. redan i v 24 också, tiden verkligen rinner iväg. men de måste väl va ganska skönt för er <3 kramkram

2010-02-13 @ 13:52:52
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Härligt att se att bönan växer så det knakar.. =)

Härligt att få se din mage växa ;o)

Förresten, vet ni om könet? För jag måste säga att bönan låter som en tjej..

Fast Elwin hette ju mys oxå så.. titi..



Kramar

2010-02-13 @ 17:38:17
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för en jätte trevlig dag :-)

2010-02-13 @ 21:51:53
Postat av: Nikolina

Åh vilken stor o fin mage :)

2010-02-13 @ 22:29:54
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: sara:)

Bristning, sluta nu min vän du har väl sett hur jag ser ut haha, man ser ju intew ens någon ju.. prutt.. kan du inte komma hit någondag?

puss

2010-02-13 @ 23:32:04
Postat av: J

Nya datorbordet passar formen på magen iaf.. :)

2010-02-14 @ 10:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0