Promenad, bm besök mm.

Dålig på att uppdatera idag alltså men jag är verkligen sjukt trött.
Gick upp halv 9 för att gå till Barnmorskan vid 10.
Allting var bra, Bönans hjärtljud var på 150 och sfmåttet på 25.
Bebis med mycket att ta i? :)

Efter besöket så gick jag till mamma(föräldra) gruppen och umgicks lite med de andra.
Eller umgicks och umgicks, var mest trött så jag satt väl mest och tog in allt som alla sa och njöt av att träffa annat folk än bara mig själv.

Hem efter det och drack kaffe samt vilade lite i soffan.
Käkade soppa och tog en promenad som J faktiskt förselog.
Gick förbi blommaffären och beställde ett litet arrangemang till Emilias grav, hon blir ju faktiskt 1år nästa vecka.
Vår tjej <3
Fortsatte gå till graven där vi fick gräva fram allting ännu en gång.
Jisses vad snö det kommer alltså.
Plockade hem lådan med jultomtarna och så satte vi ett ljus där ist.
Lådan och de ska sparas och göras i ordning till nästa jul. Traditioner gillar vi!


Graven innan.

Graven efter.


Hem igen och la mig i soffan, försöker seriöst hålla ögonen öppna några timmar till, jag är helt slut.
Måste vara vaken tills 21:00 iaf, annars kommer jag vakna as tidigt i morgon och njae, det vill jag inte.

Jo, fick ett bra besked idag. Får havandeskapspenningen som jag ansökt om1
Känns jätte bra. Visst att jag hade blivit sjukskriven annars men, kan vara kul att vara något annat än sjukskriven någongång.

Älsk håller på att göra lite våfflor nu till kvällsfika/ mat.
Hoppas bara han kilar ner till turken och köper grädde, annars blir det helt fel.

Vi hörs i morgon.
Tjing.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0