Semlor och köttbullar.

Handlade semlor idag när jag var påväg hem från sös men de står kvar i kylen.
Får bli till fika i morgon till lunch. Ska till sjukgymnasten först på morgonen och få hjälp med TENS apparaten.
Hon ska visa hur jag ska sätta den för att nå bästa resultat, kan bli bra!

Efter det blir det väl till att säga hej till damerna på mammagruppen.
Stannar inte allt för länge eftersom att jag vill hem och hjälpa J med köket :)
Sarah kom förbi med kakelskärare idag så det underlättar massvis.

Annars då.
Bönan rör sig och jag har lätt ont i huvudet.
Funderar faktiskt starkt på att gå och lägga mig nu.

Vi hörs i morgon ist.
God natt!



Kommentarer
Postat av: Den dar Elin och Familj

vilken liten gofis!

2010-02-17 @ 18:59:09
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0