Tisdag och jag har börjat typ hosta? :S

Känner mig helt slemmig i hela halsen, blää!

Upp early bird idag för jag ska till sös och träffa Margith, diakonen ni vet.
Kallar henne i övrigt min psykolog för det låter underligt att jag ska träffa en diakon när jag inte ens hänger i kyrkan liksom.
Ska även tända ett ljus för lilla Emilia i rummet där vi hade hennes begravning.
<3


Köket då.
Det artar sig ska ni veta. Har fått ner det som ska ner och upp det som ska upp.
Gojjsat igen alla hålen och fixat så J ska nog sätta kakel på den stora väggen medan jag är borta.
När jag kommer hem blir det jag som får städa men vad gör det?


Ser ut som skit runt i kring men vad gör det?

Vi hörs senare.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Louise,mamma till Alva

Kikar in lite.

Vill börja med och beklaga det som hände med Emilia, hemskt att man ska få behöva uppleva något sådant. Satt och grät när jag läste inläggen,men så fin hon var.

Vill också gratta till det kommande barnet :)

2010-02-16 @ 21:04:53
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: Louise,mamma till Alva

Tack!

Förstår det, måste vara spännande :)

Vet ni om det blir en lillebror eller lillasyster?? :D

2010-02-16 @ 21:36:08
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: Louise,mamma till Alva

Alltid spännande att vänta till förlossningen, suga lite på karamellen :)

Man får sig en överraskning.

2010-02-16 @ 21:43:57
URL: http://loouiseroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0