Två IPHONE gayar.

Kom hem efter en helt ok dag på jobbet.
Visserligen har jag försökt hålla humöret uppe pga att damerna på mitt jobb är sjukt stressade men.
Tur att jag har min Ulla iaf.

Kom hem och J´s kusin var här.
Druckit kaffe och pratat och nu sitter de två brevid varandra i soffan och jämför sina Iphones.
Sååå himla muppigt alltså.
"åååhh, titta vad jag har" osv osv, osv osv ......
De sitter alltså två cm ifrån varandra och tittar.
Är ungefär som när jag fick min första 3310a, man var helt i extas!

Sjukt trött iaf då jag somnade sent inatt.
Blir till att kolla Familjen Annorlunda och sen sova.
ZZZZZZZZzzZzzZZZzz!



Kommentarer
Postat av: Micaela

haha tänker på Fucking Åmål, du vet när det jämnför mobiler, typ äldsta ericson. "Kolla man kan skriva meddelande..."-typ

2010-02-08 @ 19:33:07
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Kitty

3310... det var grejer det. Skulle behöva byta in min superhypade touchscreen mobil mot en sån. Gamle Trofast liksom. Min nya mobil kan göra allt, men att ringa kostar extra -.-''

2010-02-09 @ 11:38:03
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0