God morgon vänner!

Halsen gör ont och huvudet är segt men inte är jag väl bitter för det?
Känner att jag har en del energi i mig idag så det blir nog till att tvätta lite när J åkt till jobbet.
Dammsuga också kanske?

Sovit bra i natt faktiskt, drömt en hel del som jag inte kommer ihåg.
11timmar är inte dåligt för att vara jag.
Kanske behövde det?

Joo en sak jag drömde kommer jag ihåg.
Mamma skulle köpa en genomskinlig mascara till mig och jag råkade köpa en sån själv innan.
Gömde den jag hade köpt för ville inte att hon skulle bli ledsen.
Knäppa jag.


Hmm, annars i hemmet då?
Selma gör sig ren för närvarande, hon är ju bara så vacker vår lilla kattbebis.
Jag har funderat på den dagen hon blir steriliserad.
Vad jag vet så kommer jag typ gråta av vetskapen att hon kommer bli nedsövd?
Men vi ska vänta med att göra det så att jag vet att jag verkligen är hemma hela den veckan.
Inte vill jag väl lämna min lilla bratkatt ensam med smärta?
Nej!
(Jag tror hon kommer få en present när hon har blivit steriliserad!)


Aja, måste äta frukost nu för The Bean kräver sådant plus att jag ska ta mig en sup Ferronol.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0