Otroligt seg dag.

Gick upp vid 11 ida, har börjat sova längre. Beror väl antagligen på att jag har lite svårt att somna vissa dagar.

Aa, gick upp iaf och åt lite frulle.
La mig sen i soffan med Marilyn Mansons bok som jag fick i julklapp.
Läste två timmar innan J ropade in mig i sovrummet där jag väl somnade igen och sov till 14.
Jag har så ont i höfterna när jag ligger, sitter, sover, går - allt så, jag ligger i sängen med kudde mellan benen och under ryggen samt värmedyna på höften.
Ringa sjukgymnasten på måndag iaf och hoppas de har något vettigt att säga.
Bälte har jag redan.

Efter att jag vaknade kl 14 så har jag bara legat i sängen och läst.
Gick upp för att kissa och äta middag. J lagade kyckling i ugnen med grönsaker vilket var gott!
Efter middagen har jag läst, läst och läst.
J ansåg att jag skulle ha lite kvar att läsa imorgon också så, nu sitter jag här.
Trött i höfterna alltså, kanske ett varmt bad skulle vara skönt?

Imorgon är det söndag iaf och vi ska till Sharpnude och äta god middag!

Vi hörs imorgon, måste på toa nu och sen hitta på något vettigt?
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ett bad är aldrig fel.. Men sen om det hjälper mot ditt onda är en annan femma...

Hoppas, hoppas!

Klev precis upp ur badet jag med... Tack gode den som uppfann badkaret! :)

2010-01-09 @ 20:27:57
Postat av: Micaela

aww selmisen!!!

2010-01-10 @ 00:21:07
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0