Söndag - det snöar!

Jaha så vaknade man runt 8 imorse igen. J sov i soffan vilket inte är så ovanligt.
Gick inte upp utan låg kvar ett tag så jag somnade om till halv 10.

Fixade smeten och satte in kakan i ugnen, ska bjuda på lite fika senare så måste ju ha ngt att bjuda på :)
Köket är färdigstädat också och nu ska jag sätta igång med badrummet.
Inte så mycket att fixa därinne förutom att dammsuga och torka golvet. Handfatet och de fixade jag ju redan igår.
Sen är väl vardagsrummet på tur och sist sovrummet, dit in behöver man ändå inte gå.

Annars då.
Jo jag känner mig rätt sur även fast jag snart fyller år.
Vet att det är mina graviditetshormoner som spökar för jag känner mig aldrig såhär annars.
När jag var gravid med Emilia och jag var så här "bitter" så vart jag ju så arg på en typ 12årig tjej att jag pressade in henne i stolpen i tbanan bara för att hon trodde att hon skulle ta sig in när jag och en tant skulle gå av.
Snorunge, det kan jag bli sur över fortfarande men bara för att jag har samma känsla i kroppen idag.
Så långsint är jag inte annars!

Ne, stäääääda, stääääääääääääda, lala lala, de kommer kl 13 så.
Tjing tjong.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi tackar för jätte god chokladtårta!

2010-01-31 @ 15:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0