Trött som en gnu.

Kom hem från jobbet och åt middag.
Fiskpinnar och potatismos plus sallad. Vi har varit duktiga att ätit sallad till varje måltid nu, super!

Funderar på att ta mig en fralla och kopp te såhär efter kaffet.
Sugen på att äta och sen för att jag vet att jag kommer somna snart.
Vi ska ju ihop äta grönsaker och dip?
Vi köpte lite sånt istf att köpa chips, jisses vad duktiga vi har blivit.

20+0 idag som sagt - halva tiden har gått!
Har väl inte så himla mycket att tillägga om det men, Bönan verkar leva fortfarande för det är en gnidare där inne.
Den är som sin storasyster, inga sparkar bara gnid.
Stretcha lite ben sisådär hela tiden och inte upp på magen utan neråt könet och kisserifabriken.
<3

Nu ska jag kika lite Let´s Dance och få J att sluta påpeka att min kattbebis har börjat löpa.
Hon är BEBIS fortfarande och nej, tills vi steriliserat henne så har hon inte löpt.
Är man så som förälder, vill att den man håller kär ska vara mindre?

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Den där Elin

GRATTIS till andra halvlek!!!

2010-01-22 @ 21:03:28
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0