Mitt underliga liv.

Jannice: Jo visst kan det vara så att de är vakna pga det men Vincent sover hela nätterna så jag tror inte att just det påverkar hans sömn :)
Ne men jag får pröva och se. Tack så mycket!



Ojoj, det blev sol ändå.
Lagom sjukt varmt när vi skyndade oss upp till mvc för min efterkontroll.
Tänk att man inte ska träffa sin barnmorska något mer. Det kapitlet är liksom avslutat.
Iaf.
Det såg bra ut i det underliga livet. Bäckenbotten var stabil efter att ha fött två barn.
Det kändes ju skönt iaf så att man inte går runt med ett trasigt liv, det skulle kännas skit.

Köpte lite frukt och sånt på torget och sen gick vi hem.
SvettOngen ligger i sin liggdel och snackar.
Sitta babysittern ville han inte så då får han ligga en stund. Ingen ide att ta upp han nu för båda är lika svettiga och blir inte direkt mindre svettiga av hud mot hud.

Jäjä.
Funtar på att måla naglarna?
Äta middag?
Vattna blommorna?
Något måste jag hitta på iaf.

Later! <3

Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

Hoppas att värmen håller i sig så vi kan få en mysig sö em! SvettOngen - prinsen!

2010-07-05 @ 17:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0