Morgon - lördag!

Natten har varit bra men jag är sjukt trött ändå.
Kan bero på att jag vaknar i den djupaste sömn varje gång?

Igår var vi hemma hos mamma över dagen.
J kom runt lunch också så vi hade det super trevligt på baksidan.
Spelade spel och bara tog det lugnt.
Vincent som inte sover mer än 10min åt gången låg och snackade i vagnen i skuggan.
Han var för övrigt på super bra humör och pratade massor! :)

Idag då.
Jag ska nog städa lite.
Vet att det kommer bli varmare idag men det är skitigt här hemma och ja, det behövs.
Imorgon kommer jag inte hinna för vi ska ha picnic med mamma och Arne och på måndag så kommer nog farmor och farfar hit så.
Städa ska jag.

Hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Taack :) Känner mig dock mest klumpig och svettig, haha :)

2010-07-10 @ 12:27:05
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Natalie & Bella

Åååh vad söööt han ääär :D

2010-07-12 @ 20:11:06
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0