Snart ska vi sova, verkligen!

Onsdagen är snart slut och vi har inte gjort mycket alls.
Jag har varit så enormt trött så vi har legat i sängen och vilat ganska mycket.
Vincent har varit på bra humör men rätt törstig idag. Kan ju bero på vädret.

Ingen promenad idag men vi (jag) har städat vardagsrummet och dammat resten så, nu är det klart iaf.
Imorgon ska vi ta promenad och alla orkideeérna ska ner i badkaret.
Jag själv vill ner i badkaret för gud vad jag saknar att bada.
Kanske gör det när V somnat idag?
Nej juste. Jag tror tyvärr att Ms M är tillbaka!
Det har gått 8veckor sen Vincent föddes och redan nu ska man drabbas.
Jahapp, får hoppas de kan sätta in pstav efter semestern iaf för, jag tror jag vill ha det.

Annars då.
Jag är lite sugen på typ socker.
Jag skulle nog kunna äta en hel kaka.
Mums.

Nu - Livet på BB (om 20iof)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0