Tur till farsta centrum.

Vincent sov SUPER inatt.
Åt 21:00 - 21:20 och sen sov han till 04:20!
Sen åt han igen vid 8 och då vaknade vi. Otroligt skönt!

Vi har varit i farsta idag och jag köpte mig ett par skor.
Skulle tvätta mitt gamla par men jag sög på det så de blev missfärgade typ. Skit.
Handlade även lite fingerfärg så att vi kan göra Vincents fotavtryck och sätta in i ramar.
Panduro är väl jordens mysigaste affär. Synd att den inte finns i vällingby.

Mer då.
Vi har promenerat idag.
Lyssnat på musik och sjungit.
Legat nakenfis på filten.
Stojjat med mormor.
Faktiskt ganska trött är jag. Är nog betydligt tröttare än Vincent :)

Imorgon ska vi träffa morfar och Gunilla.
Ska gå med till deras kollonilott och sen äta middag hemma hos dem.
Härligt!

Ne, nu ska jag titta lite på V som tokar med mormor.
Ha en super kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0