Allt på en gång.

Nu har jag kommit hem efter en lång dag med S och W.
Möttes upp tidigt eftersom båda kiddosarna vaknade på morgonkvisten.
Vi gick till c och köpte en varsin sallad till lunch.
Då kom regnet. SPÖ regnet. Visserligen regnade det i ett par minuter men ändå!

Hem till S för att passa W medan hon fick tid att dammsuga och ta en dusch.
Allt hinner man inte om man har en kinkig liten bebis.
Idag var det dock inte Wilmer som var kinkigast utan Vincent?!
Hör och häpna säger jag bara. Han är ju lugn annars!
Kan ju iof bero på att han bara slummrat in och inte sovit djupt en enda gång sen han vaknade 06:45.
Han har alltså varit vaken en bra stund idag, helt övertrött kille alltså.

Åt middag tillsammans och barnen åt om varandra, skrek om varandra och snackade faktiskt med varandra.
Hade även V i bärsele vilket var skönt. Då sov han 10min typ.

En promenad förbi Kaanan badet, genom skogen och sen hem.
Här sitter jag nu.
Helt slut.

Min rygg värker.
Jag har skoskav.
Är hungrig igen.
Vincent är JÄTTE trött men vägrar sova.
En rolig sak är iaf att vår tv har kommit.

Nu ska jag snacka med min son och se vad vi kan komma på för lösning.
Kanske stoppa han i babybjörnen?

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0