Härlig dag idag!


Haha Vincent är för knäpp.
Ligger helt lugn och myser med nappen i munnen.
Sen spottar han ut den med flit och skriker högt i en sekund för att man ska ge han uppmärksamhet.
Toker.

Natten har varit bra fast jag känner mig lite trött ändå.
Har fått i mig en ordentlig frukost iaf men vadå, jag är nästan hungrig igen.
Det är värre än att vara gravid alltså.

Vincent har legat på mage en stund idag också på sin filt.
Starka ben har gossen för han satte tårna i marken och sköt ifrån som om han ville krypa iväg. Benen hade han startklara också!
Selma var ganska intresserad av vad han höll på med så hon spatserade runt på filten.
De verkar gilla varandra.
Hon kommer när han gnäller och han vill pussas med henne.


Idag då.
Vi ska umgås lite med Sarah och Wilmer.
Först Babyland, lunch och sen förhoppningsvis en promenad.
Eller. Promenaden är garanterat ett måste!

Så, nu ska jag göra mig klar och se ge den lilla mat.
Man blir bra på att tajma som småbarnsförälder.
Äta, byta blöja, äta, sova - ÅK! :)

<3



Kommentarer
Postat av: Nikolina

Åh så sööööt!

2010-06-23 @ 11:46:27
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: mamma / mormor

Fantastisk bild

2010-06-23 @ 18:59:47
Postat av: Ulla

men hallå! hur söt FÅR man bli!?

2010-06-23 @ 20:33:49
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0