Status - lite trött.

Igår var dagen inte speciellt bra.
Inte dålig heller men LillFisen är supersnuttig vissa dagar att jag sitter fast med fingret i hans mun.
Han var vaken från 9 till 16 på dagen men sen somnade han en stund och jag kunde sova 40min.

Vi tog en promenad till coop och han fick sitta på sin pappas mage i babybjörnen!
Fungerade mycket bra faktiskt :)

Hem igen och åt middag.
Jag somnade vid 11 typ och sov till halv 3.
Sen efter klockan 5-6 har han vaknat en gång i timmen och nu har han varit klarvaken sen 8 kanske.
Blir nog en snutt dag igen.
Mitt finger ser ut som ett russin haha..


Hej.

Kommentarer
Postat av: Den där Elin & Familj

Men napp då? Wilda började med napp när hon var nån vecka eftersom hon va så snuttig efter att ha legat vid mitt bröst 24/7 i början då jag ändå bara kunde ligg ner. Det var BVC tanten som rådde till det. Det tog ett tag innan hon fattade galoppen med nappen men när hon väl gjorde det -WOW. Vilken lättnad :P Än idag är jag tacksam för nappens mirakel (;

2010-06-09 @ 09:58:53
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0