Snart sovdags!

Druckit en kopp te och just nu tittar jag på "Fuskbyggarna".
Är trött i kroppen idag. Kan ju bero på den där saken i magen som bara växer och växer :)
Härliga lilla sak.

Vi ska faktiskt gå och lägga oss efter detta programmet.
Ja och varför jag säger VI är för att när jag går och lägger mig så kommer Selma automatiskt.
Hon är en sjusovare!
Och juste, i morgon får hon ta av sig truten. Snacka om att hon kommer få fullt upp med att hålla ordning på pälsen.
Hon försöker ju med det genom truten men det går inte.

Imorgon är det tosdag och denna vecka har gått super fort den också.
Fixa naglarna i morgon vilket jag har lite ångest för. Har verkligen inte råd men, förstör jag de nu så måste jag göra om från början och det blir ännu dyrare.


Aja, ska titta klart nu och sen sova, tröttare än tröttast.
Tjing.


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

va trevligt :) de har jag aldrig gjort faktiskt. måste testa de ngn gång (;

okej, hoppas allt ser bra ut då :)nä det är väl de vanliga.. plugg, skola, praktik o träning ;P sen e de ju liams ett års dag på fredag, c:s farmor fyller år samma dag och ska bjuda på middag på lördag. så ja, vi får väl se hur det blir... kraam

2010-03-10 @ 22:14:14
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0