Fredag.

Vincent roar sig i babysittern.
Pratar med sakerna på den och lyssnar till musiken som kommer.

Natten har varit som vanligt - bra.
Jag är fortfarande sjukt snorig, kan detta gå över snart?

Mjölkproblemet börjar försvinna.
På dagarna nu så får han i sig ordentligt, dock på kvällen är det mindre men han får en flaska NAN på det och sen sover han som en stock.
Tack för stödet kära vänner!

Idag då.
Min storebror och hans tjej kommer hit idag och äter middag med oss.
Ska bli skit kul faktiskt!
Hoppas bara på att Vincent kan sova lite på dagen för annars är han SKIT trött och grinig efter 17 så.
Ska iof möta dem när de kommer hit så förhoppningsvis vilar V i vagnen.

Annars då.
Jo vi kollar lägenheter.
Överallt och ingenstans.
Gärna södra sidan.
Byta.
Enkelt och klart.
Vill att Vincent ska gå på dagis på södra sidan.

Nu - fixa lite och mysa med fisen.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

Ha en trevlig kväll med morbror o "tant T" :-)

2010-09-17 @ 10:39:08
Postat av: Micaela

Det går väääldigt bra för mig om ni typ skulle flytta till skarpnäck,kanske Älta?!hmmm;)

2010-09-17 @ 14:01:03
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: ulla

oh!kärrtorp-hur lovely vore inte det?!

yes, jag är frisk,fast G är febrig och seg-skönt med helg!Pizza o IDOL!

2010-09-17 @ 16:15:13
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0