oh NO! Jag är typ sjuk?

Halsen kliar, jag känner mig hängig och nej, fy, orka detta!

Morgonen var iaf bra och vi var på föräldragruppen.
Lika kul som sist och vi bestämde att vi ska lära känna varandra lite bättre allihoppa så, fika hos en av mammorna redan nästa vecka.
Kul att träffa lite nytt folk och inte bara de i samma ålder.

Vincent då.
Jo han mår fin, fint. Jag försöker att inte peta så mycket på han just nu men, gud vad svårt det är.
Och natten var super.
Somnade 20:30 senast, åt 05 och sedan gick vi upp 9.
Eller inte Vincent för han somnade om.
Han sover mer på dagarna nu den lilla fisen och på nätterna så.
GullOngen <3

Nu ska jag titta på Open Season 2 som jag precis packat upp.

Btw: Ni glommer väl inte att rösta?
Jag förstidsröstade redan igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0