Fullt upp.

Upp som vanligt för frukost.
Gå och sova igen.
Vincent vaknade.
Jag ville inte vakna.
Jag ville verkligen sova vidare.
Min kropp skrek efter sömn. Mina ögon kunde knappt öppnas.
Men ja visst. Lampan tändes och jag läste ur en bok för den piggaste killen i stan.

Upp, gos, bus.
Vincent fick lunch och sen åkte vi till mitt jobb.
Lillkillen traskade runt på jobbet, jag håller i armarna dvs.
Han gillade att vara på dagis. Mycket att titta på och leendet var lika brett som hans ansikte.

Vi ställde Vincent breven liten tjej från "lilla avdelningen" och OJ vad han blev glad.
Hans ögon lös och han bara tittade och tog lite på hennes armar.
Spännande.

Kul att träffa barnen också.
De har blivit så stora.
4 - 5år nu.
Jaja, om 7månader så kommer jag förhoppningsvis tillbaka.

Efter det då?
Jo vi traskade runt lite i skarpnäck och väntade på att min moder skulle komma hem.
Väl där så åt Vincent mellis och sen traskade vi och mötte J.

Gick till ICA och handlade, kom hem, Vincent fick middag och J lagade vår middag.
Hamburgare/ bacon med coleslaw.

Vincent fick välling och somnade som en stock.
Det kommer jag också göra sen för jag är hur trött som helst.
Ont i huvudet har jag också men det är nog för att jag inte druckit en enda kopp kaffe idag.
Hur kan jag ha glömt det?

Okej men nu ska jag dricka kaffe och titta på nyheterna.
Imorgon är en ny dag och jag ska hämta ut min bok Psykologi A.
FÖRESTEN: 4CM PÅ MIDJAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0