Hej torsdag.

Känns som att det är fredag?

Denna vecka har bara flytit på alltså.
Även fast vi varit sjuka och haft as tråkigt emellanåt så har veckan över lag rusat förbi.

Idag tog jag, Vincent och Annelie en promenad till Flatenbadet.
Ja, jag vet att det var snöstorm men vadå?
Packade kaffe i termos och så hade vi med oss lite fika samt en varm filt att sitta på.
Satt i lä så det var ganska skönt faktiskt.
Så himla svettig man blev när vi traskade dit alltså.
På vägen hem var det ju dubbelt så mkt snö så jag nästan kokade?
Hur skönt som hellst iaf!


Imorgon ska vi hem till Emilia och Meja.
Ska bli roligt att träffa dem då de har varit i Thailand i 3veckor.
Hoppas de inte är bruna höhö.
Emilia har annars sjukt lätt att bli typ n.ger.
Blir lunch där för little V och jag hoppas på lite kaffe :)

Men men.
Måste plugga nu.
Måste lämna in denna uppgift snarast.
Är inge skönt att känna press i slutet så.
Plugga, plugga, plugga.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0