Idag så har vi gjort:

- Hem till min pappa på en fika.
- Mött Annelie och handlat picknick på konsum.
- Promenerat till Söderbysjön och där käkat upp melliset.
- Gick hem.
- Blev uppplockade av min mamma för att åka och handla mat.
- STORhandlat!

Sen har vi inte gjort något mer.
Imorgon är vi upptagna igen. Vi ska lämna nycklar till den gamla lägenheten och lite så.
Ska även åka förbi Emilias grav och tända ljus.
Jag måste även städa.
Boka tvätttid.
Umgås med min sambo som är ledig i veckan.

Min käre vän Emilia och hennes dotter vill umgås lite så ska skicka ivåg ett sms om att kanske ses på onsdag?
Tisdag ska vi umgås med J som är hemma och torsdag samt fredag så vill jag inte träffa någon.
Då ska jag vara med J och V och bara vara skit ledsen.
Gråta slut på tårförrådet.
Inte för att det går men jag kan ju försöka?

Men men.
Nu ska jag nog ta mig en smörgås.
Borde ta en dusch?
Kan vara bra att passa på innan solsidan.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: J

Kanske dags för Selma att flytta från bloggen? ;)

2011-02-28 @ 03:28:37
Postat av: Anna

Tycker du att dom är lika? haha... vad lustigt!

Hur är det med lilla gullgrodan då? Mår han bra?

Kan tro att det är en jobbig vecka för er nu. Men jag hoppas att ni tar er igenom den på något vis. Tur att ni har lillprinsen i alla fall gumman!

Tänker på er ska du veta.

Krama

2011-02-28 @ 10:28:13
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: annelie

bilderna på mig å prinsen glömde du lägga upp ;) eller såg dom för hemska ut? haha

2011-03-01 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0