Varsegod, så här äter jag.

Alltså, jag kör ju min egna typ av LCHF för jag vet inte om man ens får äta vissa av sakerna jag äter men, kan ju iaf skriva så att ni, (Nikolina) får se ungefär.

Frukosten äts runt 6 och då äter jag ägg, ett glas yogurt och dricker citronvatten.
Yogurt innehåller socker MEN jag resonerar så att det är bättre med yogurt än de gamla vanliga mackorna!

Sen runt 10:30 - 11:00 så äter Vincent sin lunch och då passar jag på att äta lite mellis.
Brukar bli ägg och mackrill eller avokado med skagen. Citronvatten till.

Sen äter jag kanske en morot eller så vid 13 tiden då Vincent äter lite mellis.

Till middag blir det något lite mer mastigare så jag står mig.
Absolut inte så att jag går hungrig men kan vara kul att fylla ut med en massa fett höhö.
Kan vara grönsaker, kött, sås, lite allt möjligt gott!
Idag skulle vi ätit hamburgare med grönsaker och coleslaw till men det får bli i morgon.

Har faktiskt minskat min magsäck som jag skrev tidigare.
Nu kan jag äta mackrill, ägg, avokado och skagenröra OCH BLI MÄTT på det. Helt sinnes för att vara mig.
Dricker citronvatten och kaffe. Endast.

Jag tror att mycket handlar om att man måste intala sig själv.
Jag vet att jag mår dåligt när jag ser min typ dubbelhaka.
Allt extra.
Måste ta tag i det och detta var den enda metoden som jag faktiskt har lust med.
Promenera och LCHF - Me like!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Braa Ulla!

2011-01-20 @ 19:16:02
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Hihi tack =)

Skönt att bli mätt på så lite =)

2011-01-20 @ 22:28:37
URL: http://nikolinas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0