Allvarligt. Vet ni hur mycket jag svettas?

Idag har vi variy hos storasyster Emilia och tittat till så att allt såg bra ut.
Det gjorde det mycke tack vare Sarah och hennes sambo som varit förbi och vattnat några gånger.
Vincent ångade runt på gräsmattan framför.
Upp på stenen.
Vidare till andra gravar.
Han kände dessutom igen sig för när vi klev in på kyrkogården gjorde han sitt "åh jag känner igen mig" ljud.
Älskade.

Sen åkte vi hem till mamma och Arna.
Blåste upp plaskbassängen och där i satt Vincent och njöt av svalkan.
Han och Arne höll på där ett tag. Skrattade, skvätte vatten osv.
Man blir så glad när man ser sitt barn glad alltså!

Sen då?
Hem, hämta en påse med grejjer för att gå vidare till kollonilotten.
Där mötte vi min pappa och avled smått i värmen.
NOLL SKUGGA.
NOLL SOLSKYDD.
Jag svettades katastrofalt.
Ansiktet blev ju rätt rött?

Sen gick vi till ICA, köpte oss varsin glass och gick hem och mumsade.
Vincent såg inte glassen fören vi kom hem.
Gjorde misstaget igår att han råkade se när jag skulle köpra glass. Han SKREK hela vägen hem från kiosken.
Vincent fick iaf svalka av sig med en dusch efter glassen för att sedan äta middag :)

Trött kille blev tröttare, fick välling och somnade sedan 17:30.
Jag ska gå och sova snart jag med.
Har upptäckt hur otroligt skönt det är att lägga mig kl 21:00.

Jo. Vet ni vart jag och Vincent ska i veckan?
Vi skall avnjuta två nätter i skärgården med min barndomskompis.
Tar samma båt som vi kommer ta ut till Rånö om ett par veckor.
Det ska bli så himla skönt att komma ut i skärgården nu, speciellt med denna värme!

Hoppas ni mår bra iaf så hörs vi imorgon :)
(Nu ska jag äta en liten chipspåse. UÄH!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååh minisemester i Skärgården låter alldeles ljuvligt!!! Gud vad avis jag blir!!!



Jo det går finemang att cykla med Melody. Enda kruxet är att hon inte gillar hjälmen så hon försöker slita av sig den med jämna mellanrum :/

Men det är jäkligt smidigt om vi ska bort till sjön och bada eller så. Skönt att ha en cykel :) När min kondis blir lite bättre så får det nog bli någon längre runda också. Just nu har jag så JÄVLA ont i arslet efter att ha cyklat så herre jävlar. Jag har ju inte cyklat på tio år eller nåt så man är väl inte direkt van haha men hoppas det ska bli bättre i alla fall...



Ja men visst blir man världens gladaste när man ser sitt barn ha roligt :) det är så härligt. Man blir verkligen varm i hela kroppen!!!

Är allt fint med Vincent då?



Hoppas ni får en mysig skärgårdstripp.

Kram

2011-07-04 @ 10:23:49
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0