Hejsan! + bild.

Så här ligger det till.
Vincent är fortfarande snorig men magen verkar ha blivit bättre. Inte helt men, peppar peppar!
Jag har ont i ryggen och ont i huvudet lite då och då. Jobbigt!
Jimmy är frisk!
Vi har pysslat hemma denna vecka då J har varit ledig.
Monterat ihop ett litet växthus jag ska ha på balkongen, sått en massa frön och plockat undan här hemma.
Tomma lådor har fått ställas upp på min pappas vind eftersom att vi inte har något förråd.
Vi har tvättat också men det kanske ni redan visste?
3st IKEA kassar. Woho!
Även hunnit med några små promenader.
Idag var vi och tittade på getterna och kaninerna.
Spelar faktiskt ingen roll hur ofta man gör det för Vincent uppskattar det lite mycket varje gång. Om inte mer!
Idag fick han komma upp ur vagnen och titta på djuren. Oj vad spännande!
Båda getterna var ute i solen så, det var kul.
Sen gick vi en liten sväng och tittade på videkissar.
Hmm. Har era barn också ett jädrans humör?
Vincent är snart 10månader och det började väl vid ca 8månader.
Han blir otroligt arg om man tar en sak ifrån han, klär på han, stör han på något sätt.
Kastar sig handlöst bakåt och bara skriker.
Det är verkligen som att han skriker innifrån halsen för det mullrar.
Humör, humör, lilla gosse!
Imorgon är det söndag och vi ska väl ta en promenad.
Min rygg tar kål på mig och jag orkar fan knappt stå upp ibland.
På morgonen ligger jag på mattan i vardagsrummet och bara har ont. Vincent får sitta framför mig och leka.
Och under dagen blir det bara värre typ. Sitta i soffan kan jag knappt göra.
Promenera kan jag men efter, OUFF.
Nej, jag ska inte klaga. Det finns faktiskt de som har det värre.
Jo en sak till.
Ska läsa en till kurs nu. Etik och Livsfrågor.
Kan bli kul.
Hoppas på lika bra betyg där som jag fick i Psykologin! :)
(Och så är det samma skit med att jag inte kan göra flera hopp emellan raderna!)

Kommentarer
Postat av: Ulla

så jäkla cool!

2011-03-20 @ 11:56:25
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0