Jisses vad jag är seg.

Jag tror dessa dagar har tagit på mig mer psykiskt än vad jag trodde.
Omedvetet.
Visst att jag har mått dåligt men har haft så mycket annat att fokusera på så att jag har bara kört på som vanligt.
Allt kommer väl en lugn och stilla dag.

Hmm. Vad har vi gjort idag?
Idag så har jag varit hos Annelie en stund medan J och V var i stan.
Drack lite kaffe och åt en skorpa samt mös med vovven.

Gick till tbanan och mötte min storebror plus hans tjej och sen gick vi och handlade.
Efter handlingen mötte vi upp J och V för att sedan gå hemåt.
Vi åt god middag och pratade en massor.
Kul för Vincent att umgås lite med morbror och hans tjej.

Vincent fick bara fler och fler ringar under ögonen - TRÖTT!
J och T åkte vidare och jag försökte få V att somna.
Men icke sa nicke. Han ville gråta en skvätt för att sedan somna i mitt knä.
Gosegubben.

Jag är as trött alltså.
Har varit det flera dagar.
Det är det jag menar med att dessa dagar har tagit på mig mer än vad jag trott.
Känner att jag skulle behöva sova sjukt länge, inte vakna en enda gång.
Jag har ont i kroppen, lederna, svanken, typ allt.
Känner mig knappast fräsch även fast jag duschat.
Blä.
Jag behöver sova. Ska nog göra det snart.
Dock vill jag se 2a chansen?

Får se hur jag gör :)
Tjing.

(Lovar att bilderna på graven kommer, jag måste bara leta fram sladd osv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0