Oh, kräks och bajs.

Seriöst.
Typ 564handdukar ligger i badrummet och det luktar fasen inte gott här hemma.
Natten var relativt lugn men jag studsade upp ett par gånger för Vincent hulkade och höll på.
Lillfisen.
Jag säger då det - Tur att jag har tvättstuga idag!!

Han är otroligt dålig i sin lilla mage, är exakt som förra gången.
För 3veckor sedan.
Blä.

Har fått i han coca cola och 3 matskedar yogurt utspritt på 3små mål.
Om han får behålla detta så får han välling ikväll annars blir det väl yogurt och vatten.

Nedrans fängelsemat liksom.
Fast utan bröd.
Och utan yogurt.

Jag mår bra än så länge fast magen min har sagt till att den lever.
Kanske får proppa i mig mat ifall jag skulle kräkas?
Orka gå hungrig sen liksom.

Äsch, det får fan bli bättre nu.
Jag pallar inte.
Vi som skulle göra en massa kul denna vecka.
Öppen förskola, träffa Emilia och Meja, sångstund i biblioteket, träffa Sarah och Wilmer, bvc.
Ingenting lär bli av om inte hans mage förändras drastiskt.
Älsklingen.

Nu - Frukt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Näääe men lilla skrutten då. Fan vad jobbigt :(

Har han någon energi då eller är han helt slut???

Hoppas verkligen att han mår bättre snart. Det är ju så jobbigt när man inte kan hjälpa dem. Hatar när Melly är sjuk - känner mig så hjälplös :/

Skickar en krya-på-dig-puss från Melody till Vincent ;)

Kramen

2011-03-29 @ 13:06:50
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0