Tack för idag, slut för idag!

Jag är helt slut!

Promenad i morse hem till min mor och sedan hem igen.
Vincent somnade på 5 röda när vi gick hem så körde ut han på balkongen.
Hör och häpna, han sov vidare och sov ca 30min!

Vakna, in, äta lunch och sen ut igen.
Gick med Annelie till Gubbängen för att sedan åka vidare till farsta.
Skulle till apoteket och lite sådant.
Köpte även 2plagg åt Vincent :)

Vi skulle väl ha gått hem från Farsta men fan, jag pallade inte.
Vincent behövde middag och jag var trött.
Tror Annelie också var ganska seg haha.

Nu är vi iaf hemma och V har ätit middag.
Jag skall ställa mig och fixa ihop limeköttbullar och pasta.
Otroligt gott!

Sonen sover och sambon med.
Han skall vakna runt 19 för att åka till jobbet.

Hoppas ni haft en lika bra dag som oss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0