Regnig dag och jag har promenerat.

Blev inget IKEA besök idag men glad är jag väl för det.
Jag har mer pengar kvar i plåkan.

Mötte upp Emilia och Meja i tyresö centrum ist.
Blev en promenad och sen in för att handla lite.
Handlade örhängen till mig, scarf till Vincent att ha på huvudet samt en keps.
En pyjamas till V och en kjol till mig.
Det räckte så, ska ju till Vingåker på söndag! :)

Blev en kaffe på B&J och barnen satt breve varandra och åt.
Gud vad de är gulliga ihop.
Vincent satt hela tiden vänd emot Meja och de satt och tittade på varandra.
Tindrade med ögonen. Skrattade. Pratade.
Gullungar alltså.

Sen skulle vi åka hem.
Min buss som jag tänkte ta går iprincip aldrig. 1gång i timmen. Vem kom på det?
Visst, jag kan åka flera andra bussar men jag ville ta JUST 816.

Började iaf knata.
Gick från centrum, bakvägen till Tyresö gymnasium där jag själv gått.
Oj vilken mysko känsla. Var snart 4år sen jag gick ut och jag anser att jag ser ut att knappt ha börjat gymnasiumet.
Vidare 872ans bussväg och sen svängde jag till vänster så jag hamnade borta vid BYGMA och ännu längre in i skogen.
Sen slutar trottoaren och jag tänkte inte gå där så, vi fick snällt vänta på bussen 15min.
Låter som om vi bor på landet men icke.
Skarpnäck.
Gröna linjen.
Stockholm.

Hem, mellis och sen ut för att träffa Annelie.
Promenerade runt, runt utan att ha ett mål.
Härligt.

Hem igen. Middag. Vincent fick välling.
Vincent somnade.
Jag drack kaffe.
Försökte väcka J som trodde l var 14 och bad mig att sticka för att jag väcker han så tidigt.
Hmm, hur 20 kan bli 14 det vet bara han. Morgontrötte människa.

Imorgon då.
Blir Babyland för att kolla upp regnskyddet från helvetet.
Sen till Sarahs mamma för att äta lunch.
Därifrån blir det till att gå till Port 73 och låta barnen leka i lekhörnan.
Sen hem.
Och sova.

Apropå sova - Det ska jag göra nu :).
God natt!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Gillar lekhörnan :) Borde alla centrum ha!

2011-05-06 @ 00:36:17
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0