Vilken härlig dag. Kalas!

Igår kväll kom Annelie och hjälpte mig att roa Vincent så att jag kunde göra tårtorna.
Vincent har ju varit vaken sent nu på kvällen då han varit hostig.
Tårtorna blev iaf gjorda och smakade super!


Gick till lokalen vid 12 och fixade i ordning.
Johan, Therese och Annelie hjälpte mig, mamma och Arne.
Jimmy hade klivit av jobbet imorse så han fick sova!

Vi fixade, garnerade tårtorna och ställde iordning allt till kl 14.
Annelie passade på att gå ut och gunga med Vincent och sen sov han 40min.

Massa släkt och kompisar kom.
Vincents tjej Meja kom också och, ni ska se hur han ser på henne.
Hans ögon bara tindrar!

Många fina paket fick han och otroligt nog höll han sig glad enda tills alla gick hem.
Det enda vi glömde var att sjunga ... sjukt nog.
Vi gjorde det innan vi gick hem haha :).

Vi kom iaf hem, Vincent lekte lite med de nya sakerna och sen fick han välling och somnade.
Eftersom att han sov 40min till kl 14 så hoppas jag att han sover hela natten nu.
Höll sig ändå vaken 4,5timme på kvällen vilket är bra!

Yes.
Jag skall ta mig en kopp kaffe tror jag och sen plocka lite med alla saker.
De han hade tidigare får åka ner i lådor och gåstolen ska plockas ner.
Ska bli kul att se hur han reagerar imorgon med bara nya leksaker :).

Tack alla för ett kul kalas!



Vårt hjärta <3.

Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

Supermysig dag! Vad stor han ser ut på´sista bilden :-) Älsklingen! Allas vår 1åring

2011-05-28 @ 20:16:35
Postat av: Den där Elin

men guud, hahahaaaaa fan va otippat (:

2011-05-28 @ 21:11:37
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0