Du sköna söndag.

Så har vi spenderat morgonen/ förmiddagen på lotten.
Rensat ogräs, kupat potatisen, satt mer lök, fikat och bara varit.
Hur skönt som hellst!
Vincent har hjälpt sin morfar att gräva och han blir så glad när han upptäcker att han faktiskt har egna redskap som spade, skyffel, kratta, hinkar osv.
Vi var där ett par timmar men gick sedan hem för att äta lunch.
Vincent somnade i vagnen på vägen hem så ha fick sova på balkongen i den svala luften.
 
Han vaknade och sedan kom mamma och Arne på fika.
Satte även upp 2 hyllor i köket och det blev helt super bra!
 
Pannkaka till middag och han åt så det "sprutade ur öronen". Mangopuré på det!
Och jag blev också proppmätt.
Fast det blir jag nästan jämt.
 
Efter maten blev det till att bada och ja, han somnade i mitt knä efter.
Var länge sen han somnade 18:50!
Hoppas bara att han sover längre än 05:00 i morgon bitti. Vi kan gärna sova till 06:30!
 
Imorgon består dagen av jobb och sedan middag med bror och hans tjej.
De ska även hämta Vincent på dagis och det tror jag att han verkligen kommer att uppskatta då han verkligen gillar dem.
Pratar ofta om "Jooooohan" :).
 
Men men. Ska titta på nyheterna och dricka lite kaffe.
Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0