Upp och ned - dåligt samvete.

Det är helt sjukt egentligen.
Ena dagen är allting jätte bra och allt verkar flyta på och sen lägger man sig och njuter av livet och vaknar upp till typ bajs i brevlådan.
Igår var jag iof ledsen för Emilia också men idag är det så mycket mer.
Fast även mindre.
Jag är iaf inte ledsen över Emilia idag utan nu ikväll har jag varit ledsen för att jag missade filmerna på Vincent och hans kamrater som visades på föräldramötet.

Det var somsagt föräldramöte idag och det gick bara bra.
Var intressant och pratade om en hel del från likabehandlingspan till Skarpnäckssdagen.
Det drog ut på tiden dock så när det egentligen skulle slutat så började de visa filmer som de filmat på barnen.
Hade verkligen sett fram emot det mest men J var tvungen att åka till jobbet så, var bara att springa hem.
Och ja, pmsig som jag är så sprutade tårarna när jag gick hem och jag fick dåligt samvete.

En belastning man får när man blivit förälder är: DÅLIGT SAMVETE.
Får man inte det för det ena, så får man det för det andra.
Om jag råkat avbryta V i en lek - dåligt samvete.
Om jag tex satt på han fel skor när han ville ha ett par andra - dåligt samvete.
När får man inte dåligt samvete som förälder?
På allvar?

Jag ska iaf lämna ett minne så att de kan lägga in filmerna åt mig.
Att kunna titta hemma och se i lugn och ro.
Det ska faktiskt bli roligt.
Och han kan titta också.

Men nu ska jag och mitt dåliga samvete gå och lägga mig.
Trött som få.

God natt!

Kommentarer
Postat av: stina

kram på dig !

2012-05-04 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0