Första nyåret utan partajj.

Hmm, tänka sig. Förut kunde man välja om man ville dricka eller inte, det kan man inte nu. Oavsett om man vill det eller inte.
Iof känns denna dag som vilken annan dag som hellst. 
Eller kanske inte, jag ska ju ha klänning och det händer typ aldrig annars så, lite spec måste dagen nog allt vara.
Känns skönt att inte kunna dricka faktiskt. Ja mena, kolla på egentligen vad man gör på nyår.
Antingen så är man på hemma fest efter hemma fest - som oftast är / blir misslyckade på ett eller annat sätt, eller så har man en bestämd plats att vara på - vilket är trevligt men brukar oftast också sluta med kaos, sen har man krogen.
Där är det alltid kaos!
Så jag mena, plus till att vara pregnant på nyår haha!
Vi ska hem till mamma och Arne och äta middag runt 18, ska bli gott.
Min mamma lagar så god mat!
Ska iaf hoppa in i duschen snart så att håret hinner torka, måste platta det dagen till ära.

Och bebis i magen. Den förstår nog inte att det snart är ett nytt år vilket betyder att det är närmare till förlossningsdatumet.
Tror den vilar just nu för det är kolugnt där inne.
Sovmorgon?

Var ute med V nyss och vi hade en jätte mysig promenad tills typ 500m innan porten.
Möter en kvinna med en hund som frågar "Är det där mannen på balkongen?"
Det är det ju eftersom att V står på balkongen och skäller åt alla hundar haha.
V blir så provocerad av henne och hennes hund så han bara skäller ut dom rakt av utan att skämmas.
Lilla jag dårå som står mitt i halt gräs håller på att flyga i backen.
Varför blir han så provocerad av vissa människor och deras hundar?
Han har iof utnämnt sig själv till att vara min överbeskyddare :)

Vi sov i samma säng hela natten, J sov i soffan från 02:00 - 10:30, sego han är!
V sover så kul för, han sover i fotändan kanske 1h och sedan flyttar han sig till kudden där han sover kanske 1h och så håller han på så hela natten, knasboll!

Ahapp, nu måste jag hoppa in i duschen.

Hoppas alla får en trevlig dag/ kväll !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0