Fredag.

Ska snart åka till jobbet, ska vara där tidigare så jag hinner prata igenom ett samtal jag skall ha med mina övriga kollegor.
Jag gillar inte alls att ha "kvartsamtal" eller vad man kan kalla det men, jag måste ju.

Älskling somnade kl halv 11 med mig igår, så mysigt.
Båda vaknade dock halv 3 av att vi var tvugna att gå på toa och sen kunde inte J somna om.
Han kom med frukost på sängen till mig vid 06:20, helt snäll!
Tror dock att han har somnat i sängen nu, och han som skulle följa med mig till bussen haha.
Äh, det göööööör ingenting!

Kanske åker till mamma och fikar en snabbis idag efter jobbet, slutar ju 1 och hon är hemma.
Ska iof dit imorgon med men vadå, måste ju hitta på något.
Hade faktiskt tänkt att sova ut på söndag. Ska inte sätta klockan för första gången på hur länge som hellst. Det är ju snart lov och då får jag unna mig lite mer tid i sängen. Sover iof runt 10h varje natt men vadp, 15h kan väll inte skada? ;)

Smink time och klä på sig, sen bär det av till work´et.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0