Later.

Vi var nyss ute på promenad med en hund som är lite sjuk.
Jag blir så ledsen när han är det för han vill inte ens ha "VoV" som han i vanliga fall älskar.
Min plutt.

Älsk har stannat hemma.
Vi har lite mys kväll.
Jag funderar på att lägga mig i badet för det kliar över heeeeela kroppen. Tror jag skall byta tillbaka till oparfymerat sköljmedel igen. Detta tar kål på mig. Tröjor går bra men byxor... mina ben är sönderkliade.

Magen känns tight idag, det spänner och bebis har gympa pass. Gärna på naveln och fis tarmen samtidigt.

Ska ta min omuskulösa kropp och kasta mig ner i ett varmt bad, det blir det innan jag går och sover.
Man blir så himla mojjig =)

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0