Ännu en kväll i Vällingby.

Huua vad jag blev mätt. Åt as mycket klyftpotatis, broccoli, fläskfilé och bea.

Halv nyttigt ;)

Idag på jobbet så fixade jag och L lite saker åt barnen medans de andra var ute.
Förkyld som jag är så skulle jag nysa.
HAHA OCH DET GJORDE JAG...!
Aldrig i hela mitt liv har det kommit ut så mycket som just då haha.
Micaelas första reaktion var: Får jag se?! Kom det på munnen?!
haha så jävla rolig hon är <3

Slutade 12 idag vilket var rätt skönt. Träffade Sarah ett tag vid BA´s stånd på plattan och sedan så åkte jag hem.
Sarah ansåg att magen har vuxit mycket på bara 1v. Kanske är det så :)
Träffade Sanna där också, var ett bra tag sen så det var roligt!

Jag och Jimmy handlade mat på vägen hem. Tar och handlar julisarna en annan dag. Kanske i morgon?
Rätt skönt att gå runt för sig själv.
Det so är oskönast är väl att magen har börjat spänna på alla möjliga ställen och nu kan man komma åt botten på min navel utan att behöva gräva sig ner, det är ju ett bra tecken :)

Älsk ska faktiskt ut och träffa ett par vänner idag men han tar med sig Vincent så att han ej blir misshandlad igen.
Min puppehund liksom. Sitta ensam hemma utan han. Utan ngn att sova breve.
De lär iof komma hem men ändå.

HAHA jo jag och älsk gick förbi 2 tjejjer och 4killar när vi var på väg hem.
Tjejjerna var über 14izar som ba: "Neeej låt mig vara, tihihihi".
När vi går förbi dom försöker de bussa Vincent på ena tjejjen, på skojj dårå.
Så de pekar på ena tjejjen och säger: ATTACK, KEBAB!!

Vad fan, tror ni hunden är uppvuxen på kebab eller? haha


Ne nu blir det uppladdning av bilds och sen ska jag titta på tv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0