God morgon.

Idag är det snö ute, massor. Vincent kommer bli överlycklig.
Han älskar när vi kastar snöbollar på han.
Önskar att jag hade haft ett par överdragsbyxor en dag som denna.
Nu ist kommer jag ju bara bli dyngsur och kall ... men det får gå ändå!
För jag älskar ju snö.
Iaf om man slipper vara ute i den för mycket och blötsnö och slask går fet bort.
Nu sitter jag iaf här och äter frukost.
Oboy och marmeladsmörgåsar. Ingenting är väl godare på morgonen än ett par härliga mackor? :)


Upptäckte när jag gick in i köket att älsk har plockat bort disken <3
Men idag ska vi städa iaf.
  • Damsuga
  • Damma
  • Torka golven
  • Städa toaletten/badrummet grundligt, gärna sprita av toasitsen haha (gör jag alltid)
  • plocka bort all skit som finns på golven
  • Ta hand om våran käre orkidé familj och se till att de får bada en stund
  • Bädda rena lakan i sängen
  • Skaka filtarna
Sen inget mer .. tror jag .. det återstår att se.

Nu ska jag iaf klä på mig, borsta bissingarna och gå ut med Vincent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0