Regn.

Gud vad det regnar ...
Gick ut med Vincent i regnet och gick in och la mig direkt efter.
Hinner gå kanske 10min innan hans mage börjar kurra igen och jag med mitt bra samvete tog med han ut igen.
Ännu en promenad i SPÖregnet.
Jag som trodde att han ville ut igen för att han ville bajsa mer men ack så fel jag hade. När vi väl kom ut ställer han sig och börjar: Äta gräs!
Var det därför han ville gå ut igen?
Knäppo hund! =)

Sitter och tittar på barnprogram nu. Saknar de programmen som fanns när man själv var liten.
De var lite bättre förut faktiskt.

Pannkaka eller negerbollar?
Jag är sugen på både och faktiskt.
Bakar nog negerbollar i morgon och lagar pannkakor nu.
GOTT!

Piiiiiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0