Alla hjärtans dag.

Det betyder just precis idag - ingenting.
Visst är det VÅR dag men med tanke på mitt humör osv så har jag ingen lust med något.
Kan ge J en lapp med ett hjärta, det får räcka.

Kalas som sagt. Vad fan ska jag ha på mig?
Färgglada kläder går inte för jag svettas som en gris.
Svarta kläder är tråkigt för jag har inga fina som e tillräckligt stora.
Naken går inte att vara för man är too fat plus att det är kallt.
Nej alltså, jag har ingen aning.
Sug.

Det skulle ju vara en trevlig dag idag. 
Vill inte känna mig som en ballong - säger någon något fel eller gör något dumt så går det genast hål och tårarna SPRUTAR.

Annars i dag då.
Försökte följa med på promenad men blev sjukt trött efter kanske 500m så jag gick hem igen - gråtandes.
La mig i sängen och försökte vila men det slutade bara med att jag grät.
Gick ut och satte mig och ringde mamma och det slutade i att jag grät.
Gick in igen och lagade mat och när maten var klar stod jag och grät.
Nu sitter jag vid datan och skall snart sminka mig.
Det lär väl sluta i tårar det med haha.

Otroligt Glatt och positivt inlägg i dag alltså.


 /En annars glad Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0