Heja Sverige.

Och så är det Sverige - Finland på tv!
Jimmy sitter fastklistrad i soffan så jag får tid att blogga innan jag skall diska undan allt.

Nu har vi haft kalas vilket var mycket mys.
Jimmy och jag fick varsin Orkidé - ME LOVE!
Sen fick jag nya "Mine" glas till min samling, pengar till tv bänk, tavla, pengar till att fixa ordning på balkongen samt jätte fina soppskålar.
J fick popcorn och cola som vi skall äta när vi går på bio - fick bio kort också plus att han fick pengar av mamma och Arne till att köpa nya högtalare.
Mycket bra kalas!
Fotar allting sedan när jag orkar, är lite smått trött just nu.
(jag gjorde faktiskt tårta och den vart super god!)

Ikväll är det Beck på tv, tur att hockeyn är just nu för annars hade jag typ kreverat.
Inte kan man missa Beck heller.

Ska nu ta och skriva lite på utmaningen som jag fick av Judit.

Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0