Hoppla pålle.

Fan vad jag ångrar att jag slutade rida!
Jimmy tyckte att jag kunde väl börja med det igen sen då när jag har "tryckt ut bebis" haha.
Själva grejen att bara kunna åka till stallet när man vill och bara gosa in sig i en häst.
Avkopplande som fan!

Nu har vi varit ute på promenad jag och Vincent.
Blir så överlycklig för att hans bajs är normalt haha.

Orkideérna står i vatten och jag skall snart börja städa.
Det är FRUKTANSVÄRT smuttsigt på golvet här hemma vilket inte är spec. trevligt.
Och så kan det får va rent tills när Sarah kommer kl 15 typ.
Vi ska åka och titta på bil åt henne.

Nu ska jag spela Mafia Wars haha, jag är så grym tack vare min älskade man.
Levlar upp hela tiden och det går bara bättre och bättre :)

Hejsan.

Kommentarer
Postat av: Judit

Jag saknar också att rida.. bara kunna gallopera. Några vänner och vi ska ta en riddag då man rider ut, får gallopera och bara njuta!





Det jag inte längtar efter ridskola... att rida runt i cirklar och gå på rätt sätt. Ska vi dela vårdnad om någon annans häst? Medryttare :P

2009-02-15 @ 13:37:03
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0